توت فرنگی فریزشده درجه یک – صادراتی

توت فرنگی فریزشده

Iran – export

توت فرنگی فریزشده درجه یک – صادراتی

توت فرنگی به درستی یکی از محبوب ترین انواع توت ها است. مزایای بسیاری دارد: آبدار، خوشمزه، معطر، غنی از ویتامین ها، عناصر میکرو و ماکرو. توت فرنگی از ایمنی حمایت می کند (مخصوصا برای کودکان و سالخوردگان مفید است). مقدار کمی کالری باعث می شود این توت برای رژیم غذایی جذاب باشد.

متاسفانه، فصل توت فرنگی موقت است و ویتامین ها در تمام طول سال مورد نیاز است. برداشت مناسب از توت فرنگی برای زمستان (انجماد) این فصل و جشن بر توت های خوشمزه و سالم تا زمان برداشت جدید گسترش خواهد یافت.

توت فرنگی فریزشده درجه یک

توت فرنگی یکی از میوه‌های بسیار خوشمزه و مفید است که حاوی مقدار زیادی ویتامین و آنتی‌اکسیدان است. این میوه همچنین چربی و کلسترول ندارد و منبع خوبی برای منگنز و پتاسیم محسوب می‌شود. توت فرنگی می‌تواند سیستم امینی بدن را قوی کند، از سرطان پیشگیری کند، گلودرد و سرماخوردگی را درمان کند و غذای مناسبی برای کاهش وزن باشد.

البته توت فرنگی تازه همیشه در دسترس نیست و با این که این روزها توت فرنگی‌ها گلخانه‌ای در همه‌ی فصول موجود هستند، اما مزه‌ی توت فرنگی تازه‌ی بهار را ندارند. ما با توت فرنگی‌های منجمد خود این مشکل را تا حدی حل کرده است. این توت فرنگی‌ها به روش انجماد سریع منجمد شده‌اند و تازگی خود را حفظ کرده‌اند.

مصارف توت فرنگی

توت فرنگی میوه‌ی بسیار خوشمزه‌ای است که کمتر کسی آن را دوست ندارد. اما از این میوه می‌توانید در انواع کیک، اسموتی و موکتل استفاده کنید و نوشیدنی‌های مثل رد موهیتو با آن درست کنید که بسیار خوشمزه و سالم هستند. البته توت فرنگی به شکل شربت و مربا نیز بسیار خوشمزه و لذیذ است.

نحوه سفارش محصول :

۱ – می توانید به صورت آنلاین در صورتی که به اینترنت متصل هستید آن را سفارش دهید .
۲ – می توانید مستقیم و حضوری به دفتر مرکزی مراجعه کنید .
۳ – اگر دو روش بالا برایتان امکان پذیر نیست می توانید با تلفن محصول خود را سفارش دهید.

اطلاعات تماس

مدیریت بازرگانی : خادم زاده

  • موبایل : 989128551801+
  • موبایل : 989025557259+
  • واتساپ : 989128551801+
  • واتساپ : 989025557259+
  • ایمیل:
  • دفتر مرکزی : ساوه

Frozen strawberries

Natural and organic

صادرات توت فرنگی فریزشده

Saveh, Iran

توت فرنگی فریزشده درجه یک – صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *